دستگاه تست وایرست

معرفی دستگاه:
در صنعت برای اتصال اجزاء برقی محصولات ، از دسته سیم یا وایرست استفاده می گردد. دسته سیم ها ازتعداد متعددی رشته سیم تشکیل می گردند. اگر به هنگام تولید ، خطایی دراتصال رشته های دسته سیم به وجود آید (قطعی-جابجایی-اتصالی) بعد از مونتاژ دسته سیم بر روی قطعات امکان سوختن یا عدم کارکرد محصول وجود دارد. بعضی از محصولات به علت مونتاژ سخت دسته سیم بر روی انها بعد از نصب دسته سیم معیوب دیگر امکان تعویض وجود نداشته یا به سختی تعویض می گردد و این امر موجب اتلاف وقت یا تبدیل شدن محصول به ضایعات می گردد. دستگاه تست وایرست این امکان را فراهم می اورد که قبل از مونتاژ دسته سیم ، وایرست را تست کرده و ازنوع خرابی آن آگاه شوید.

نمایشگر :
در این صفحه نام پروفایل تست و تایید یا عدم تایید هر رشته از سیم های وایرس  (قطعی،جابه جایی،اتصالی) نشان داده می شود.

 

استند:
جهت اتصال وایرست به کنترلر دستگاه بوده و به بالا رفتن سرعت اتصال وایرست کمک می نماید.بر روی استند کانکتوری قرار گرفته که امکان نصب آسان به کنترلر را فراهم می اورد.

stand.jpg

 

کنترلر:
با فشردن کلید استارت و انتخاب پروفایل مورد نظر از تک تک رشته سیم های وایرست جریان 100میلی امپری عبور داده و در صورت عدم تایید نوع خطای پیش امده را در زیر شماره رشته سیم برروی نمایشگر به نمایش در خواهد آورد. بر روی کنترلر می توانید 20 برنامه تست نصب کرده و ازطریق کانکتور کنترلر ان را به 20 استند مختلف متصل نمایید.

tester-unite.jpg
مشخصات